مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 20:312018-12-13پزشكي

جزییات مصوبات سفر معاون وزیر بهداشت به گیلان


معاون درمان وزیر بهداشت و آموزش پزشکی با سفر به گیلان از مراکز درمانی این استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان امور بهداشتی و درمانی گیلان قرار گرفت؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه رییس کمیسیون بهداشت مجلس و نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی عصر امروز با حضور در بیمارستان و مراکز شهرستان آستانه اشرفیه از امکانات این شهرستان بازید و از کارکنان و پزشکان این مراکز تشکر به عمل آوردند.

نخستین مقصد قاسم جان بابایی بیمارستان کوثر آستانه اشرفیه بود، وی با حضور در این بیمارستان از بخش های اورژانس، جراحی، بستری جراحی، داخلی و ICU بازدید به عمل آورد و با بیماران این بیمارستان در خصوص امکانات، چگونگی خدمات رسانی پرستاران و تیم پزشکی گفت وگو کرد و از نوع خدمات رسانی در این بیمارستان ابراز رضایت کرد.

ارزیابی بخش ها و فضای فیزیکی و چگونگی اجرای طرح تحول سلامت در این بیمارستان از دیگر برنامه های معاون وزیر بهداشت در سفر امروز خود به شهرستان آستانه اشرفیه در استان گیلان بود.

جان بابایی با درخواست از رییس بیمارستان کوثر از اقدامات و فعالیت های این بیمارستان بازدید و آن ها را مورد ارزیابی قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مصوبات سفر معاون وزیر بهداشت به گیلان

جزییات مصوبات سفر معاون وزیر بهداشت به گیلان