مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 19:562018-12-13ورزشي

توهین ایسکو به هواداران رئال مادرید! +عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از نشریه مارکا، در حالی که رابطه میان ایسکو با اعضای کادر فنی و هواداران رئال مادرید تعریفی نداشت، - یک رسانه اسپانیایی مدعی شده است که هافبک رئال مادرید به هواداران این تیم توهین کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از نشریه مارکا، در حالی که رابطه میان ایسکو با اعضای کادر فنی و هواداران رئال مادرید تعریفی نداشت، شب گذشته (چهارشنبه) اتفاقی افتاد که این رابطه را خراب تر از قبل کرد.

در دقیقه 55 بازیکن خانگی کهکشانی ها مقابل زسکا مسکو که با پیروزی 3 بر صفر میهمان روس خاتمه یافت، ایسکو پس از هدر دادن یک موقعیت گلزنی از سوی هواداران هو شد.

هافبک اسپانیایی رئال مادرید که از زمان روی کار آمدن سانتیاگو سولاری به عنوان سرمربی به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل شده است، پس از مواجه شدن با اعتراض هواداران دستش را بالا آورد و با ژستی که نشان دهنده عصبانیت او بود، الفاظی را رو به سکو های ضلع شمالی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به زبان آورد که خشم آن ها را دو چندان کرد.

طبق ادعای شبکه مویستار پلاس اسپانیا، ایسکو روبه آن ها گفته است: هان؟ چه شده؟ چه می خواهید؟ و بعد از آن هم از لفظی رکیک برای توهین به آن ها استفاده کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین ایسکو به هواداران رئال مادرید! +عکس

توهین ایسکو به هواداران رئال مادرید! +عکس