مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 19:262018-12-13بين الملل

مسکو: قرارداد تحویل «اس-400» به هند با وجود فشار های خارجی نهایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، سرگیی شویگو وزیر دفاع روسیه امروز (پنجشنبه) از نهایی شدن قرارداد های تجاری-نظامی با هند برای تحویل تجهیزات نظامی از جمله سامانه های پدافند هوایی اس-400 ، - مسکو: قرارداد تحویل اس-400 به هند با وجود فشار های خارجی نهایی شد وزیر دفاع روسیه تأکید کرد که مسکو و دهلی نو قرارداد های نظامی برای تحویل سامانه های اس-400 و ناوچه جنگی به هند را با وجود فشار های خارجی نهایی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، سرگیی شویگو وزیر دفاع روسیه امروز (پنجشنبه) از نهایی شدن قرارداد های تجاری-نظامی با هند برای تحویل تجهیزات نظامی از جمله سامانه های پدافند هوایی اس-400 ، به رغم فشار های خارجی خبر داد.

بنا بر گزارش خبرگزاری تاس ، ایگور مورگولف معاون وزیر خارجه روسیه نیز گفت که مذاکرات میان روسیه و هند در خصوص برخی قرارداد های همکاری نظامی و فنی برای تضمین قابلیت های دفاعی و امنیت ملی این کشور در مرحله نهایی است.

این دیپلمات روس که در سومین مجمع سران مراکز تحقیقاتی هند و روسیه سخنرانی می کرد، گفت که طی آخرین سفر ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه به دهلی نو در ماه اکتبر گذشته، قرارداد نظامی مهمی برای تحویل سامانه های اس-400 به هند به امضا رسیده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: قرارداد تحویل «اس-400» به هند با وجود فشار های خارجی نهایی شد

مسکو: قرارداد تحویل «اس-400» به هند با وجود فشار های خارجی نهایی شد