مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 19:202018-12-13سياسي

مرور مهمترین خبرهای حقوقی و قضایی در هفته ای که سپری شد


هفته ای که پشت سر گذاشتیم با خبرهای حقوقی و قضایی بسیاری همراه بود که از جمله آنها پیام تبریک رییس اسکودا برای آغاز بیستمین سال فعالیت ایسنا، - دستگیری 4 متهم حادثه تروریستی چابهار، تایید حکم اعدام باقری درمنی، محکومیت مدیر موسسه ثامن الحجج به 15 سال حبس، جوانان در صدر اهدا کنندگان جسد، واکنش محسنی اژه ای به حرف ها و نامه ظریف درباره پولشویی، پرونده سکه ثامن هنوز به دادگاه نرفته است، اسماعیل بخشی آزاد شد و.

بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این خبر مروری دارد بر مهمترین خبرهای حقوقی و قضایی که طی هفته گذشته توسط مسئولین قضایی و حقوقی و وکلای برخی پرونده های مطرح اعلام شده است.

پیام تبریک رییس اسکودا برای آغاز بیستمین سال فعالیت ایسنا اولین خبر این هفته که بر روی خروجی خبرگزاری ایسنا قرار گرفت پیام تبریک شهبازی نیا –رییس اسکودا برای آغاز بیستمین سال فعالیت ایسنا بود.

رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) ضمن تبریک فرا رسیدن روز 16 آذر ماه و آغاز بیستمین سال فعالیت ایسنا، از مدیرعامل و خبرنگاران این رسانه نیز تقدیر و تشکر کرد و گفت: بی تردید مجاهدت و تلاش در عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی از شریف ترین خدمات عمومی و حرفه ای است که تاثیر مستقیمی بر ارتقا کیفیت زندگی بشری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرور مهمترین خبرهای حقوقی و قضایی در هفته ای که سپری شد

مرور مهمترین خبرهای حقوقی و قضایی در هفته ای که سپری شد