مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 18:462018-12-13اقتصادي

جایگزینی سرمایه گذاران داخلی در صورت تعلل خارجی ها


این شهرستان در حال تبدیل شدن به محور کشت گلخانه ای کشور است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان گنبدکاووس با حضور مدیران و مسوولان ارشد شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری ویژه گنبدکاووس با محوریت بررسی وضعیت ایجاد اشتغال و مشکلات در روند سرمایه گذاری و اشتغالزایی برگزار شد.

فرماندار گنبدکاووس در این جلسه با اشاره به اینکه شهرستان گنبدکاووس در سال گذشته موفق به ثبت رکورد تحقق اشتغال 112 درصدی شده است، اظهار کرد: این مهم برای ما یک افتخار است که در شرایط ملتهب اقتصادی با ایجاد اشتغال برای جوانان سیاست های کلان نظام و دولت تدبیر و امید را اجرایی کرده ایم.

عبدالقدیر کریمی با بیان اینکه امروز خانواده های بسیاری جوانان بیکار متعددی را در خانه دارند، افزود: وظیفه و رسالت ماست که در حد توان و با تمام وجود زمینه را برای ایجاد اشتغال این افراد فراهم کنیم تا هم به اقتصاد خانواده و هم به رونق فضای اقتصادی کشور کمک کنیم.

گنبدکاووس در حال تبدیل شدن به محور کشت گلخانه ای کشور است وی با تاکید بر اینکه دستور صریح بنده از امروز این است که همه ادارات و نهادها ایجاد اشتغال و زمینه سازی برای تحقق آن را به عنوان اولویت نخست خود قرار دهند، ادامه داد: دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگزینی سرمایه گذاران داخلی در صورت تعلل خارجی ها

جایگزینی سرمایه گذاران داخلی در صورت تعلل خارجی ها