مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 17:002018-12-13سياسي

ارتقاء روحیه قرآنی و حرفه ای گرایی، محور اقتدار و اعتبار پلیس انقلابی


فرمانده نیروی انتظامی در مشهد بر اهتمام جدی برای ارتقاء روحیه قرآنی، جهادی ، معنوی و حرفه ای گرایی به عنوان محور اقتدار و اعتبار پلیس انقلابی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در آیین اختتامیه بیست و سومین دوره مسابقات سراسری کارکنان و اولین دوره مسابقات سراسری خانواده کارکنان نیروی انتظامی که در تالار قدس کتابخانه مرکزی حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: باید به قرآن پناه ببریم و توسل به قرآن داشته باشیم چرا که رمز موفقیت ما پیروی از قرآن است.

وی افزود: بر اساس آمارهای موجود در تجزیه و تحلیل مراکز تحقیقاتی و پژوهشی نیروی انتظامی در زمینه بررسی ابعاد مختلف جرم شناسی و آسیب شناسی های اجتماعی، خانواده هایی که انس با قرآن داشته اند خطاهایشان کمتر و موفقیت های آنان بیشتر بوده است.

سردار اشتری گفت: البته باید به کلام الهی و کلام ائمه معصومان (ع) توجه داشته باشیم و با شناخت لازم به پیش برویم؛ چرا که هر کجا این توجه و شناخت لازم را داشته ایم به موفقیت و سربلندی رسیده ایم.

فرمانده ناجا گفت: در دوران دفاع مقدس نمونه بارز اجرای احکام الهی را می بینیم، در این دوران کمترین تجهیزات و امکانات را در برابر دشمن داشتیم، اما علت پیروزی مردم انقلابی و رزمندگان ما توجه به قرآن و کلام الهی بود که از زبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء روحیه قرآنی و حرفه ای گرایی، محور اقتدار و اعتبار پلیس انقلابی

ارتقاء روحیه قرآنی و حرفه ای گرایی، محور اقتدار و اعتبار پلیس انقلابی