مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 16:562018-12-13سياسي

8 روز تا پایان 22 ماه بلاتکلیفی فرمانداری اهواز


48 روز از مدت زمان قانونی سرپرستی عالمی نیسی بر فرمانداری اهواز گذشته و معاون استاندار خوزستان معتقد است که قانون منع به کارگیری بازنشستگان عامل تأخیر در صدور حکم عالمی نیسی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، 21 اسفند 95 غلامرضا شریعتی در حکمی اسماعیل ارزانی را از سمت فرمانداری اهواز برکنار و نبی الله خون میرزایی را به عنوان سرپرست منصوب کرد.

خون میرزایی 16 ماه سرپرست فرمانداری اهواز بود و در این مدت فعالان سیاسی طیف های مختلف نسبت به بلاتکلیفی فرمانداری اهواز معترض بودند.

در نهایت چهارم تیرماه امسال، غلامرضا شریعتی در حکمی، خون میرزایی را عزل و جمال عالمی نیسی را به عنوان سرپرست منصوب کرد.

با انتصاب عالمی نیسی، انتظار می رفت که استاندار خوزستان بتواند در مهلت قانونی، حکم فرمانداری او را از وزارت کشور اخذ کند اما با گذشت بیش از 150 روز هنوز هم فرمانداری اهواز بلاتکلیف است.

محدودیت های سرپرست برای اداره شهرستان این در حالی است که طبق ماده 94 قانون مدیریت خدمات کشوری، تصدی موقت پست سازمان مدیریتی یا حساس به صورت سرپرستی بیش از چهار ماه مجاز نیست.

در این ماده آمده است که در موارد ضروری با تشخیص مقام مسئول مافوق، تصدی موقت پست سازمان مدیریتی یا حساس به صورت سرپرستی بدون دریافت حقوق و مزایا برای حداکثر چهار ماه مجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 روز تا پایان 22 ماه بلاتکلیفی فرمانداری اهواز

8 روز تا پایان 22 ماه بلاتکلیفی فرمانداری اهواز