مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 16:062018-12-13بين الملل

شبکه آمریکایی: آمریکا در جلسه شورای امنیت درباره ایران، تنها بود


شبکه آمریکایی در گزارشی درباره نشست روز گذشته شورای امنیت سازمان ملل برای رایزنی درباره برجام نوشت: «مایک پامپئو در سازمان ملل در حمله به توافق هسته ای ایران تنها بود».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه ان بی سی نیوز در گزارشی درباره مواضع ضد ایرانی وزیر خارجه آمریکا در نشست روز گذشته شورای امنیت سازمان ملل اذعان کرد که او در حمله و انتقاد شدید از توافق برجام تنها بود.

نشست شورای امنیت سازمان ملل با موضوع استماع گزارش دبیرکل سازمان ملل درباره قطعنامه 2231 شورای امنیت و برجام چهارشنبه (دیروز) با حضور وزیر خارجه آمریکا برگزار شد و او در این نشست ضمن ایراد انواع اتهام زنی های بی اساس علیه ایران، از خروج غیرقانونی دولت دونالد ترامپ از برجام دفاع کرد.

شبکه ان بی سی نیوز در این باره گزارش داد: آمریکا در نشست شورای امنیت سازمان ملل در حملات لفظی و انتقاد شدید از توافق هسته ای ایران تنها بود و سازمان ملل، اتحادیه اروپا و چندین متحد اروپایی (آمریکا) ضمن تمجید از این توافق، درباره تصمیم آمریکا برای خروج از آن ابراز ناامیدی کردند .

وزیر خارجه آمریکا در نشست شورای امنیت سازمان ملل  از اعضای سازمان ملل خواست که فشارها علیه ایران را تشدید کنند چرا که به ادعای او برجام نتوانست سبب توقف رفتارهای شرورانه رژیم ایران شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه آمریکایی: آمریکا در جلسه شورای امنیت درباره ایران، تنها بود

شبکه آمریکایی: آمریکا در جلسه شورای امنیت درباره ایران، تنها بود