مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 15:402018-12-13سياسي

پروژه های که در نهاوند زخمی شده اند


نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از مدیران شهرستان خواست پروژه های زخمی و نیمه تمام شهرستان را به نتیجه برسانید و اعتبارات لازم را برای تکمیل این پروژه ها تعریف کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن بهرام نیا در کمیته برنامه ریزی شهرستان نهاوند افزود: اجرای پروژه فاضلاب با 11میلیارد تومان، اجرایی شدن سد گرین، کشف تنها معدن طلای استان در نهاوند و معدن منیزیم، ساخت 5 مدرسه و بهسازی 5 روستای شهرستان از دیگر برنامه هاست.

وی به مدیران تاکید کرد: به روستاها انجام هیچ کاری را وعده ندهید پیش از آن که در کمیته برنامه ریزی شهرستان مطرح نکرده اید و تصویب نشده چرا که توقع ایجاد می شود.

در ادامه مراد ناصری، فرماندار نهاوند گفت: مدیران دنبال اعتبارات بروند، اگر نماینده مبلغی را تخصیص می گیرد مدیر دستگاه برود و آن را نقد کند.

برخی می گویند اعتباری اختصاص داده نشده اما وقتی پیگیری می کنیم متوجه می شویم اعتبار بوده و متاسفانه مدیر کوتاهی کرده است.

بیان کرد: تجربه نشان داده توسعه هر منطقه، رابطه مستقیمی با مطالبات مردم آن منطقه داشته است.

به میزانی که ما خواستار توسعه و پیشرفت باشیم و آن را در اولویت خود قرار دهیم و در این راستا دلسوزانه پیگیری کنیم، می توانیم مسیر ترقی را طی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های که در نهاوند زخمی شده اند

پروژه های که در نهاوند زخمی شده اند