مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 14:262018-12-13سياسي

بهره برداری از موزه دفاع مقدس قم همزمان با دهه فجر


امیر سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر امروز از موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی قم بازدید کرد و در جریان روند احداث این پروژه قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمدرضا هاشمی سرپرست استانداری قم در این بازدید طی سخنانی با اشاره به اینکه موزه دفاع مقدس قم در دهه فجر امسال با حضور رییس جمهور به بهره برداری خواهد رسید، بیان کرد: امیدواریم که در اجرای پروژه باغ موزه دفاع مقدس شاهد همکاری خوب ارتش باشیم.

وی با بیان اینکه در روند احداث موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی قم مدیران تلاش بسیار گسترده ای داشته اند، خاطرنشان کرد: شهر قم میزبان زائران بسیاری از داخل و خارج کشور است و قطعا این موزه مورد توجه زائران قرار خواهد گرفت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم نیز در این بازدید با اشاره به اینکه در سال جاری 6 موزه دفاع مقدس در کشور به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در این پروژه پیشنهاد دادند که موزه دفاع مقدس قم با عنوان موزه انقلاب و دفاع مقدس احداث شده و به نقش روحانیت و زنان در پیروزی انقلاب اسلامی در این موزه پرداخت شود.

احمدحسینی با اشاره به اینکه برخی از سرفصل های محتوایی موزه آماده شده است، خاطرنشان کرد: در خصوص مباحث فنی و محتوایی دغدغه هایی موجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از موزه دفاع مقدس قم همزمان با دهه فجر

بهره برداری از موزه دفاع مقدس قم همزمان با دهه فجر