مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 14:202018-12-13اقتصادي

تشدید نظارت بر بازار آجیل شب یلدا


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از تشدید بازرسی ها در آستانه شب یلدا خبر داد و گفت: جرائم سنگین در انتظار فروشندگان متخلف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جهانگیر شاهمرادی در خصوص نظارت و بازرسی های ویژه اقلام شب یلدا در البرز، اظهار کرد: از 10 آذر ماه طرح تشدید بازرسی در حال انجام است و در این باره به بازرسی سازمان و اتاق اصناف دستورات جدی و دقیقی اعلام شده است.

وی با اشاره به تعامل مطلوب اداره کل تعزیرات حکومتی استان برای طرح نظارت بیشتر و دقیق تر بر اصناف و بازار، گفت: در این طرح مایحتاج ضروری مورد مصرف خانواده ها از جمله اقلامی که در سوپرمارکت ها ارائه می شود هم چنین آجیل و خشکباری که این روزها به علت در پیش داشتن شب یلدا مورد تقاضای مردم است، مورد توجه قرار دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تصریح کرد: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بر اصناف همه فروشندگان موظف به ارائه فاکتور هستند، از همین رو باید قیمتی که برای فروش بر روی آجیل و خشکبار درج می شود بر اساس فاکتور رسمی و با احتساب سودهای متعارفی باشد که همکاران ما مسلط به محاسبه آن هستند.

شاهمرادی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر فاکتوری که فروشنده های آجیل و خشکبار بر اساس آن خرید خود را انجام داده اند هم قیمت بالا و غیرمعقولی داشته باشد علاوه بر برخورد با فرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر بازار آجیل شب یلدا

تشدید نظارت بر بازار آجیل شب یلدا