مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 12:252018-12-13سياسي

آرزوی ایران درّودی سرانجام محقق شد


سرانجام بعد از گذشت دو سال و 9 ماه، قرارداد واگذاری حق بهره برداری از زمینِ موزه ایران درّودی ابلاغ شد و برای نخستین بار اجازه بهره برداری از زمین موزه شخصی هنرمند نقاشی که 195 تابلویش را به صورت محضری به ملت ایران بخشیده، - داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته (چهارشنبه، 21 آذرماه) برخی از اعضای شورای شهر تهران از جمله محمدجواد حق شناس - رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر -، حسن خلیل آبادی -، رییس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر -، محمدرضا دهداری پور - شهردار منطقه 6 -، اعضای هیات امنای موسسه درودی و محمدرضا کارگر - مدیرکل موزه ها و اموال منقول تاریخی -، در دیدار با ایران درودی بانوی نقاش سرشناس ایران، قرارداد واگذاری حق بهره برداری از زمین موزه ایران درودی را به او ابلاغ کردند.

شهریورماه سال 1395 کلنگ موزه ایران درودی در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی (یوسف آباد) با تشریفات کامل به زمین زده شد.

این اتفاق بعد از شش سال پیگیری رقم خورد؛ این هنرمند 10 سال پیش خانه اش در فرانسه را فروخته و پول حاصل از آن را به تومان تبدیل کرده و به ایران فرستاده بود تا برای ساخت موزه اش هزینه شود.

اما ساخت موزه هر بار به دلیل وجود برخی مشکلات از جمله جابه جایی مسئولان و بروکراسی اداری و تغییر چهار شهردار تهران در این مدت مسکوت ماند تا این که روز گذشته قرارداد وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوی ایران درّودی سرانجام محقق شد

آرزوی ایران درّودی سرانجام محقق شد