مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 11:462018-12-13اجتماعي

کاهش 45 درصدی تلفات جاده ای در یک دهه اخیر


جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه از سال 85 تا 96 تلفات در جاده ها 45 درصد کاهش یافت، گفت: همکاری مردم با دستگاه های امدادی، اجرایی و خدماتی تضمین کننده سلامت جان افراد در جاده ها است و دغدغه مسؤولین به خصوص پلیس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، سردار ایوب سلیمانی در مراسم افتتاح طرح زمستانه که صبح امروز در شهرستان دماوند برگزار شد، اظهار کرد: امنیت مردم باید در اولویت همه افرادی که مسؤولیت خدمت رسانی دارند قرار گیرد.

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین عرصه های زندگی سفر است و ادامه فعالیت افراد این است که بتوانند در زمان تحرک داشته باشند، افزود: در کشور ما به دلیل وجود مشکلات زیرساختی و سایر معضلات اعم از جاده، خودرو و آموزش های همگانی، مشکلات مردم بیشتر است و لذا مسئولان وظیفه امنیت را بر عهده دارند و باید با برنامه ریزی های مختلف و میدانی به جبران آن بپردازند.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: در مواقع خاص و بحران که تردد در جاده ها بیشتر صورت می گیرد، نیاز به مراقبت بیشتری است، طرح زمستانی برای همین معنا شده که در زمستان باید مراقبت های بیشتری در خصوص  تردد در جاده ها صورت گیرد.

وی عنوان کرد: در طول دهه گذشته با برنامه ریزی و تقویت زیرساخت ها توسط مسؤولان، از سال 85 تا 96 تلفات در جاده ها 45 درصد کاهش یافت و این در حالی بود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 45 درصدی تلفات جاده ای در یک دهه اخیر

کاهش 45 درصدی تلفات جاده ای در یک دهه اخیر