مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 11:402018-12-13اجتماعي

میزبانی استان کرمانشاه در طول سال از زائران راهیان نور


مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت:تلاش در جهت ایجاد زمینه برای «زیارت بامعرفت» جزء اولویت های اعزام راهیان نور است.

- مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت:تلاش در جهت ایجاد زمینه برای زیارت بامعرفت جزء اولویت های اعزام راهیان نور است.

یونس عزیزی با اشاره به اینکه بازدید از زیارتگاه های شهدای استان کرمانشاه از مرز یک میلیون نفر گذشت، به ایسنا توضیح داد: از ابتدای اردیبهشت ماه و با آغاز اردوهای راهیان نور کشور در سالروز عملیات غرورآفرین بازی دراز، استان کرمانشاه میزبان کاروان های راهیان نور از سراسر کشور است که بازدید زائران راهیان نور از این مناطق، از مرز یک میلیون نفر نیز گذشت.

او افزود: بازدیدکنندگان از یادمان ها و زیارتگاه های شهدا در استان کرمانشاه از کاروان های دانش آموزی، دانشجویی، عمومی گرفته تا کاروان های پیاده زائرین اربعین اباعبدالله الحسین (ع) هستند که از اقصی نقاط کشور برای تجدید پیمان با شهدا به سرزمین های نور سفر می کنند.

عزیزی با بیان اینکه تلاش درجهت ایجاد زمینه برای زیارت بامعرفت جزء اولویت های اعزام راهیان نور است، بیان کرد: یادمان شهدای بازی دراز، یادمان شهدای مرصاد، یادمان شهدای پاوه، نمایشگاه جلوه های ایثار قصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی استان کرمانشاه در طول سال از زائران راهیان نور

میزبانی استان کرمانشاه در طول سال از زائران راهیان نور