مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 11:302018-12-13پزشكي

اجرای طرح خوش رویی در مراکز درمانی تامین اجتماعی


معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از ساخت 52 مرکز درمانی تامین اجتماعی در کشور خبر داد و گفت: طرح «خوش رویی» در مراکز درمانی این سازمان اجرا می شود.

- معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از ساخت 52 مرکز درمانی تامین اجتماعی در کشور خبر داد و گفت: طرح خوش رویی در مراکز درمانی این سازمان اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مهدی درخشان در جریان نشست مدیران درمان تامین اجتماعی منطقه 5 کشور در همدان، اظهار کرد: امروز به همراه مدیران درمان تامین اجتماعی پنج استان کشور میزبان مدیریت درمان تامین اجتماعی همدان هستیم تا در مورد موضوعات مختلف به بحث و تبادل نظر بپردازیم.

وی با اشاره به بازدید صورت گرفته از بخش های مختلف بیمارستان تامین اجتماعی آتیه همدان گفت: اقدامات بسیار خوبی به خصوص در ارتقای هتلینگ این بیمارستان انجام شده که این امر در بهبود کیفیت ارائه خدمات نیز موثر است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی به ورود دستگاه های پیشرفته نظیر MRI و سی تی اسکن به بیمارستان آتیه طی سال های اخیراشاره کرد و افزود: تمام این اقدامات در راستای کسب رضایتمندی بیمه شدگان نسبت به ارائه خدمات بهتر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح خوش رویی در مراکز درمانی تامین اجتماعی

اجرای طرح خوش رویی در مراکز درمانی تامین اجتماعی