مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 10:452018-12-13پزشكي

3 اولویت وزارت بهداشت در حوزه دارو


تامین دارو و منابع مالی و همچنین تقویت بیمه ها برای پرداخت مطالبات دانشگاه ها و زنجیره نقدینگی و تولید دارو از اولویت های بخش دارویی کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامرضا اصغری به همراه دکتر وحید مفید، مدیرکل امور غذایی و آشامیدنی و آرایشی سازمان غذا و دارو در سفر به شیراز با رییس و اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز دیدار کرده و با دستاوردهای این دانشگاه در حوزه تامین دارو و تجهیزات دارویی آشنا شد.

اصغری در این دیدار با تقدیر از تلاش های انجام شده و بیان اینکه این اقدامات می تواند به عنوان الگو به سایر دانشگاه های علوم پزشکی معرفی شود، افزود: تاثیر این اقدامات در تحول نظام سلامت دیده می شود.

وی حمایت از شرکت های دارویی زنجیره دارو و همچنین تامین منابع ارزی در این حوزه را از اقدامات وزارت بهداشت معرفی کرد و از اختصاص 3.

5 میلیارد دلار به این حوزه خبر داد.

رییس سازمان غذا و دارو، تامین دارو و منابع مالی و همچنین تقویت بیمه ها برای پرداخت مطالبات دانشگاه ها و زنجیره نقدینگی و تولید دارو را از اولویت های بخش دارو برشمرد.

بنابر اعلام وبدا، در ادامه این نشست، دکتر علی بهادر، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز کاهش هزینه ها را اولویت مهم این دانشگاه عنوان کرد که با کمک بررسی وضعیت موجود و مدیریت کارآمد هزینه ها در بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 اولویت وزارت بهداشت در حوزه دارو

3 اولویت وزارت بهداشت در حوزه دارو