مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 10:052018-12-13سياسي

رییس مجلس نمایندگان آمریکا به جنگ قطعنامه یمن رفت


به رغم اقدام سنا، رییس مجلس نمایندگان آمریکا با پیش کشیدن لایحه ای مرتبط با کشاورزی در آرکانزاس با به جریان افتادن قطعنامه پایان حمایت آمریکا از جنگ یمن مخالفت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، پل رایان، رییس مجلس نمایندگان آمریکا با لایحه ای کشاورزی که شامل همه چیز از بیمه محصولات کشاورزی تا پول برای پهنای باند روستایی می شود، به جنگ قطعنامه ضد سعودی رفت.

با اقدام پل رایان، هرگونه رای گیری برای قطعنامه های تحت حمایت قانون اختیارات جنگی تا پایان دوره کنگره کنونی که سوم ژانویه به پایان می رسد، عملا غیر ممکن می شود.

رییس مجلس نمایندگان آمریکا برای سناتورهایی که تلاش دارند تا قطعنامه یمن را به جریان بیندازند و در دو مجلس کنگره آمریکا آن را به تصویب برسانند، مانع ایجاد کرده است.

توماس میسی، از قانونگذاران مجلس نمایندگان آمریکا در پیامی توییتری نوشت: نفرت انگیز است.

پل رایان از مسوولیت بحث درباره مداخله ما در جنگ یمن با پنهان کردن این قطعنامه جنگی در یک فرایند رای گیری روی لایحه کشاورزی فرار می کند.

جای تاسف دارد! چنانچه قطعنامه سنا برای پایان دادن به نقش آمریکا در جنگ یمن به تصویب برسد، اقدام پل رایان موجب شده است تا این قطعنامه برای تصویب به صحن مجلس نمایندگان آمریکا نرسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجلس نمایندگان آمریکا به جنگ قطعنامه یمن رفت

رییس مجلس نمایندگان آمریکا به جنگ قطعنامه یمن رفت