مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 05:152018-12-13ورزشي

برگزاری سومین همایش ملی ورزش در کودکی


سومین همایش ملی ورزش در کودکی با هدف استعدادیابی و بررسی ناهنجاری ها و آسیب های ورزش در کودکان در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی برگزار می شود.

- دکتر علیرضا الهی در گفت وگو با ایسنا، درباره سومین همایش ملی ورزش در کودکان اظهار کرد: سومین همایش ملی ورزش در کودکان با همکاری آکادمی ملی المپیک و معاونت تربیت بدنی و تندرستی آموزش و پرورش با هدف تخصصی کردن ورزش در حیطه ی کودکان و بررسی آسیب ها و رشد و یادگیری حرکتی در کودکان برگزار می شود.

در حقیقت با برگزاری این همایش به دنبال آن هستیم تا مطرح کنیم ناهنجاری ها در کودکان چگونه تشخیص داده می شود، چگونه با آسیب ها برخورد کنند و بحث روانشناسی و یادگیری در کودکان متفاوت از بزرگسالان است.

وی گفت: با توجه به دستاوردهای خوبی که از دو دوره برگزاری این همایش داشتیم، امسال سعی داشتیم این همایش را به صورت بین المللی برگزار کنیم که متاسفانه مسائل ارزی اجازه نداد تا همایش را به صورت بین المللی برگزار کنیم.

البته با وجود مشکلات ارزی باز هم تلاش کردیم تا دو مهمان خارجی در این همایش داشته باشیم.

الهی سلامت جسمانی و بیماری ها، تحلیل حرکتی، استعدادیابی، ارزیابی جسمانی و مهارتی، فناوری و مهندسی ورزش، حرکات اصلاحی و بازی درمانی، آسیب های حرکتی، اشتغالزایی و کارآفرینی از جمله محورهای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین همایش ملی ورزش در کودکی

برگزاری سومین همایش ملی ورزش در کودکی