مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 23:562018-12-12اقتصادي

پرداخت تسهیلات کم بهره و بلاعوض به خسارت دیدگان سیل اخیر لرستان


رییس سازمان مدیریت بحران کشور، از پرداخت تسهیلات کم بهره و بلاعوض به خسارت دیدگان لرستانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، اسماعیل نجار شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران لرستان بیان کرد: برای برآورد خسارات، یک رویه مشخص وجود دارد؛ به نحوی که خساراتی به مناطق وارد می شود، برآورد خسارت توسط دستگاه اجرایی شهرستان و استان انجام شده و و توسط مدیریت ارشد استان به سازمان مدیریت بحران کشور ارسال می شود.

وی ادامه داد: این سازمان پس از انجام بررسی ها و با توجه به دستورالعمل های موجود، میزان خسارت و برآورد آنها را به هیئت دولت ارسال کرده و این روند به تصویب سازمان مدیریت و برنامه ریزی می رسد و ابلاغ می شود.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور عنوان کرد: در مورد خسارات وارد شده بارندگی های اخیر به شهرستان های استان لرستان، این هم باید برآورد خسارت شده و بر اساس برآوردها شرایط برای حمایت و کمک به افراد خسارت دیده مهیا شود.

نجار عنوان کرد: در حوزه منازل مسکونی شهری و روستایی که در استان لرستان خسارت دیده اند، حمایت های مالی بر اساس آخرین اشل موجود در کشور به افراد حادثه دیده پرداخت خواهد شد.

وی بیان کرد: در حوزه کشاورزی نیز خسارت وارد شده به دام های سبک و سنگین بر اساس آخرین مبلغ واریزی به سایر استان ها برای لرستان نیز در نظر گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات کم بهره و بلاعوض به خسارت دیدگان سیل اخیر لرستان

پرداخت تسهیلات کم بهره و بلاعوض به خسارت دیدگان سیل اخیر لرستان