مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 23:162018-12-12سياسي

آماده سازی کارخانه نورد فولاد راور برای نصب دستگاه های اصلی


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: مراحل تکمیل و تجهیز کارخانه نورد فولاد راور با سرعت خوبی در حال پیگیری است و با پیگیری های انجام شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی در حاشیه بازدید از کارخانه نورد فولاد راور اظهار کرد: مراحل تکمیل و تجهیز کارخانه با سرعت خوبی در حال پیگیری است و با پیگیری های انجام شده این پروژه در حال آماده سازی فضا برای نصب دستگاه های اصلی کارخانه است.

وی بیان کرد: امیدواریم با توجه به مشکل عمده شهرستان راور در بیکاری، با پیگیری های صورت گرفته به مدد پروردگار هرچه سریع تر زمینه راه اندازی کارخانه و اشتغال جوانان راوری در این کارخانه فراهم شود.

نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در رابطه با به کارگیری نیروهای غیربومی در این کارخانه اظهار کرد: به گفته مسئولان کارخانه نورد فولاد و فرماندار راور، بیش از 80 درصد کل استخدامی های کارخانه نورد فولاد راور و 100 درصد افراد استخدامی با مدرک دیپلم، بومی هستند و افراد غیربومی که در این کارخانه استخدام می شوند به دلیل عدم وجود رشته و تخصص مورد نیاز در این شهرستان، بکار گرفته می شوند.

زاهدی با تاکید بر اینکه در صورت وجود تخصص و نیروی لازم در شهرستان و استفاده از افراد غیربومی برخورد شدیدی صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: اگر ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی کارخانه نورد فولاد راور برای نصب دستگاه های اصلی

آماده سازی کارخانه نورد فولاد راور برای نصب دستگاه های اصلی