مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 21:312018-12-12سياسي

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره): 100 درصد بودجه کمیته امداد تخصیص یافته است


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: 100 درصد بودجه این نهاد تخصیص یافته که خود نشان دهنده همراهی و همدلی دولت و مجلس با کمیته امداد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کازرون، پرویز فتاح بعدازظهر در جلسه شورای اداری این شهرستان، با اشاره به سابقه تاریخی و مذهبی کازرون اظهار داشت: آنچه برای کازرون اهمیت دارد وحدت است.

وی با اشاره به اینکه گاهی ناخواسته و به اشتباه هم سو با دشمن می شویم، افزود: اتفاقات کازرون فتنه بود، وگرنه این همه شهرستان در کشور ایجاد شده و هیچ مشکلی هم پیش نیامده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: مطالبه مردم باید توسط استانداری و دیگر ارگان ها با تدبیر و عقلانیت پیگیری شود و اگر بخواهیم به روش 40 سال پیش عمل کنیم، خود نشانه جهل است.

وی با اشاره به استفاده دشمن از همه ابزارها برای ضربه زدن به کشور تاکید کرد: اکنون به وحدت نیاز داریم و اینکه مشکلات را در درون بیان کرده و حل کنیم.

فتاح با یادآوری وعده صادق خداوند و جبهه حق اظهار داشت: تجربه تاریخی ما نشان داده که در همه این چهل سال جبهه پیروز، اسلام بوده و دشمن، شکست خورده و زخم خورده است.

وی شهرستان کازرون را افتخار نقشه کشور و ایران کوچک توصیف کرد و افزود: نقش شهرستان کازرون قبل و بعد از انقلاب، مهم بوده و در ذهن ایران و ایرانی نشسته و اسم آن کوچک شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره): 100 درصد بودجه کمیته امداد تخصیص یافته است

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره): 100 درصد بودجه کمیته امداد تخصیص یافته است