مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 18:062018-12-12سياسي

امام جمعه باید در کنار مردم باشد و درد آن ها را احساس کند


نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: امام جمعه باید با مردم و در کنار مردم باشد و درد آن ها را احساس کند، نه این که بین آن ها دیوار و فاصله ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، روز چهارشنبه در جمع مردم بخش معمولان در مسجد المهدی (عج) این شهر اظهار داشت: امام جمعه باید مشکلات و درد دل مردم را به مسؤولان برساند و رفع آن را از مسؤولان بخواهد.

وی افزود: هنگام ورودم به استان لرستان تنها هشت نماز جمعه برپا بود که نسبت به سایر استان ها در ردیف آخر قرار داشت، بنابراین افزایش تعداد امامان جمعه استان به عنوان نخستین اقدام در دستور کار قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در  لرستان گفت: هم اکنون 18 نماز جمعه در سراسر استان لرستان اقامه می شود و شهر معمولان نیز طی 12 سال تاکنون حضور چهار امام جمعه را تجربه کرده است.

وی با بیان این که حاکمیت دینی با نماز جمعه محقق می شود، افزود: با توجه به این که نماز یاد خدا و آرام بخش دل ها است، بر اساس آیه قرآن، نماز جمعه ذکر خدا و این جایگاه به عنوان مهم ترین سنگر دین و پایگاهی مستحکم در برابر دشمنان است.

آیت الله میرعمادی نماز جمعه را هدیه ارزشمند انقلاب اسلامی به مردم دانست و خاطرنشان کرد: دشمن درصدد تضعیف و خلوت کردن جایگاه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه باید در کنار مردم باشد و درد آن ها را احساس کند

امام جمعه باید در کنار مردم باشد و درد آن ها را احساس کند