مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 16:462018-12-12دانش

نشست مشترک میان دانشگاه آزاد و دانشگاه ورشو لهستان برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه مشترک محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با هیأت لهستانی متشکل از وایچیخ اونالا معاون پژوهش و بین الملل دانشگاه ورشو، - نشست مشترک دانشگاه آزاد اسلامی با هیئت دانشگاهی ورشو به منظور راه اندازی رشته های زبان و ادبیات و تاریخ شناسی دو کشور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه مشترک محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با هیأت لهستانی متشکل از وایچیخ اونالا معاون پژوهش و بین الملل دانشگاه ورشو، رییس گروه ایران شناسی و تعدادی از اساتید دانشگاه ورشو و ماچی دوشچیک کاردار سفارت لهستان در ایران در حاشیه برگزاری کنفرانس آسایهل 2018 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزار شد.

طهرانچی در ابتدای این نشست با اشاره به اهمیت یادگیری زبان های خارجی، گفت: زبان مادری، زبان تفکر و زبان دوم، زبان انتقال است.

امروز در بحث جهان شبکه ای به شدت نیازمند حفظ زبان های خود هستیم و خداوند در قرآن کریم وجود زبان های مختلف بین اقوام را از نشانه های خود برشمرده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه ها دریچه شناخت کشور ها از یکدیگر هستند، تصریح کرد: ما در دانشگاه های خود آنچنان که باید نسبت به شنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مشترک میان دانشگاه آزاد و دانشگاه ورشو لهستان برگزار شد

نشست مشترک میان دانشگاه آزاد و دانشگاه ورشو لهستان برگزار شد