مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 16:452018-12-12اجتماعي

حذف امتحان نهایی در شاخه فنی و حرفه ای


مدیر کل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش گفت: براساس آن چه اعلام شده تا پایان برنامه ششم باید توسعه سطح آموزش های مهارتی به 50 درصد برسد ولی بعید می دانیم این موضوع محقق شود چرا که زیرساخت ها هنوز در کشور فراهم نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حسینی مقدم در همایش تخصصی مدیران هنرستان های فنی، کاردانش، معاونین آموزشی و کارشناسان فنی و حرفه ای و کاردانش ادارات قطب شهید مدرس، گفت: ارتقاء جایگاه هنرستان ها فقط توسط خود مدیران و معلمان امکان پذیر است، اینکه برخی از مدیران و معلمان در مکان ها و جلسات مختلف می گویند دانش آموزان و معلمان ضعیف در هنرستان ها هستند، موجب بروز مشکلات می شود.

مدیر کل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: اگر آسیب اجتماعی وجود دارد فقط مختص هنرستان‎ها نیست و این موارد در همه مدارس دیده می شود.

وی افزود: متاسفانه هنوز مشاورانی داریم که با هنرستان آشنا نیستند و وقتی خانواده ای برای مشاوره مراجعه می کند، وی را از رفتن به این مدارس منع می کنند، هرچند براساس آنچه اعلام شده تا پایان برنامه ششم باید توسعه سطح آموزش های مهارتی به 50 درصد برسد ولی بعید می دانیم این مورد عملی شود چون زیرساخت ها هنوز در کشور فراهم نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف امتحان نهایی در شاخه فنی و حرفه ای

حذف امتحان نهایی در شاخه فنی و حرفه ای