مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 15:452018-12-12سياسي

افزایش دو برابری کشف سوخت قاچاق در مرزها


جانشین فرمانده ناجا از افزایش دو برابری کشف سوخت قاچاق در مرزها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار ایوب سلیمانی در جریان بازدید از مرزهای استان کرمانشاه اظهارکرد: به منظور قدردانی از تلاش شبانه روزی مرزداران و حصول اطمینان از اینکه امنیت به خوبی برقرار است، بازدید از مرزها به صورت دوره ای انجام می شود و خوشبختانه طی بازدیدی که تا این لحظه از مرزهای استان کرمانشاه انجام شد مشاهده کردیم که از نظر امنیتی در شرایط خوبی قرار داریم.

وی با بیان اینکه کشور ما در یکی از پر آشوب ترین مناطق دنیا قرار گرفته است، گفت: برخلاف تلاشی که دشمنان در برهم زدن امنیت ما انجام می دهند، به واسطه مدیریت و برنامه ریزی های صورت گرفته امنیت پایدار ومطلوبی در مرز های ما برقرار است و مرزداران نیز با روحیه، ایمان و اعتقاد جدی آمادگی برای هرگونه جانفشانی در دفاع از مرزها را دارند.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه در حال حاضر شرایط خوب است و هیچ مشکلی در مرزها گزارش نشده است، اظهارکرد: امیدواریم در آینده نیز وضعیت همینطور باشد.

ما از روز گذشته در راستای بازدید از مرزها در این منطقه حضور پیدا کرده ایم تا هم از میزان آمادگی نیروها مطلع شویم وهم اگر کمبود و مشکلاتی وجود داشته باشد رسیدگی و مرتفع شود و هم از نزدیک با عزیزان مرزدار دیدار داشته و به مسائل شخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دو برابری کشف سوخت قاچاق در مرزها

افزایش دو برابری کشف سوخت قاچاق در مرزها