مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 15:262018-12-12سياسي

ماهیت دینی و انقلابی جنبش دانشجویی غیرقابل انکار و تغییر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که به مناسبت گرامی داشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان حضور یافته بود، - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جنبش دانشجویی به معنای عصب زنده و فعال دانشجویی است که مسائل را درک می کند و در برابر آن ها عکس العمل نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که به مناسبت گرامی داشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان حضور یافته بود، طی سخنانی به بازخوانی روند تاریخی جنبش دانشجویی پرداخت و بیان داشت: منظور از جنبش دانشجویی یک تشکل سیاسی نیست و یک جنبش لزوما مخالف در برابر وضع موجود نیست.

جنبش دانشجویی یک حرکت یک مجموعه و یک پویایی فراتر از تشکل های حزبی است.

مظفر با بیان اینکه جنبش دانشجویی به معنای بیداری، هوشیاری و احساس مسئولیت دانشجو در عرصه های مختلف است، تصریح کرد: جنبش دانشجویی به معنای عصب زنده و فعال دانشجویی است که مسائل را درک می کند و در برابر آن ها عکس العمل نشان می دهد؛ و این مؤلفه هاست که باعث تأثیرگذاری جنبش دانشجویی در جامعه می شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام 16 آذر را فرصت خوبی دانست که جایگاه دانشجو و دانشگاه در عرصه سیاسی و اجتماعی محترم شمرده شود و اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهیت دینی و انقلابی جنبش دانشجویی غیرقابل انکار و تغییر است

ماهیت دینی و انقلابی جنبش دانشجویی غیرقابل انکار و تغییر است