مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 15:212018-12-12سياسي

تریبون ندادن به دانشجویان برای سوال از شکوری راد توهین به آزادی بیان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه رامین خوزستان علیه سخنرانی علی شکوری راد، دبیرکل حزب اتحاد ملت به مناسبت روز دانشجو و ورود فتنه گران به دانشگاه و سیاست زده کردن فضای علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان بیانیه ای صادر کرد.

- بسیج دانشجویی دانشگاه رامین خوزستان در بیانیه ای در خصوص سخنرانی شکوری راد در این دانشگاه نوشت: آیا تریبون ندادن در این برنامه به دانشجویان جهت سوال از مهمان برنامه توهین به آزادی بیان که سخنران برنامه مدام دم از آن می زد، نیست؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه رامین خوزستان علیه سخنرانی علی شکوری راد، دبیرکل حزب اتحاد ملت به مناسبت روز دانشجو و ورود فتنه گران به دانشگاه و سیاست زده کردن فضای علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان بیانیه ای صادر کرد.

در بخشی ازاین بیانیه آمده است: امروز در شرایطی که ملت بزرگ و عزتمند ایران به خصوص دانشجویان آگاه با تاسی از مولا و امام خویش سید و سالار شهیدان با تمامی ایمان و قدرت به دنبال استکبار ستیزی در برابر یزیدیان زمان هستند.

متاسفانه شاهد بودیم که برنامه تشکل انجمن اسلامی پیرو خط امام با تصاحب کاملا نرم توسط مسئولین دانشگاه و تبدیل کردن آن از یک برنامه دانشجو محور به یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تریبون ندادن به دانشجویان برای سوال از شکوری راد توهین به آزادی بیان است

تریبون ندادن به دانشجویان برای سوال از شکوری راد توهین به آزادی بیان است