مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 15:202018-12-12سياسي

ضرب الاجل استاندار ایلام به نهاد بلوکه کننده اعتبار اشتغال زایی


استاندار ایلام در جلسه شورای برنامه ریزی استان ایلام گفت: بیش از 21 میلیارد به یک نهاد اختصاص یافته و بعد از یک سال نیم این نهاد اقدام خاصی برای اشتغال زایی در استان صورت نداده است و اگر تا هفته آینده نسبت به فعال سازی این پروژه و جذب این اعتبار اقدام نکند .

- ضرب الاجل استاندار ایلام به نهاد بلوکه کننده اعتبار اشتغال زایی استاندار ایلام در جلسه شورای برنامه ریزی استان ایلام گفت: بیش از 21 میلیارد به یک نهاد اختصاص یافته و بعد از یک سال نیم این نهاد اقدام خاصی برای اشتغال زایی در استان صورت نداده است و اگر تا هفته آینده نسبت به فعال سازی این پروژه و جذب این اعتبار اقدام نکند از او شکایت و پیگیری قضایی انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه شورای برنامه ریزی استان ایلام خطاب به مدیرانی که پیگیر جذب اعتبارات نبوده اند، هشدار داد و اظهار کرد: این دسته از مدیران که نسبت به مصوبه شورای برنامه ریزی استان بی تفاوت بوده اند و پیگیر جذب اعتبارات استان نشده اند هم به وزارتخانه آن ها اطلاع داده می شود و هم 5 نمره ارزشیابی آنان کم می شود.

وی با تأکید بر این که زمین هایی که برای طرح های صنعتی و اقتصادی واگذار می شوند باید کارشناسی شده باشد و اگر اهلیت لازم را ندارند این واگذاری ها انجام نگیرد، تصریح نکرد: شرکت هایی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل استاندار ایلام به نهاد بلوکه کننده اعتبار اشتغال زایی

ضرب الاجل استاندار ایلام به نهاد بلوکه کننده اعتبار اشتغال زایی