مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 15:202018-12-12حوادث

توقف تجهیز لباس ماموران به دوربین بخاطر عدم تخصیص به موقع اعتبار


رییس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه تجهیز البسه نیروی انتظامی به دوربین از برنامه های حوزه پلیس پیشگیری است، اعلام کرد: این برنامه به دلیل عدم تخصیص به موقع اعتبارات متوقف شده است.

- توقف تجهیز لباس ماموران به دوربین بخاطر عدم تخصیص به موقع اعتبار رییس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه تجهیز البسه نیروی انتظامی به دوربین از برنامه های حوزه پلیس پیشگیری است، اعلام کرد: این برنامه به دلیل عدم تخصیص به موقع اعتبارات متوقف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمد شرفی در حاشیه بیستیمن همایش فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی چهارمحال وبختیاری با حضور در جمع خبرنگاران درباره وضعیت وقوع جرائم خشن یعنی سرقت مسلحانه، سرقت از بانک، سرقت از طلافروشی و سرقت به عنف گفت: از ابتدای امسال تا کنون جرائم خشن در سطح کشور چهار درصد و در استان چهارمحال و بختیاری 13 درصد کاهش داشته است که این امر نشان دهنده عملکرد مطلوب نیروی انتظامی درحوزه پیشگیری از وقوع جرم و کنترل جرائم خشن است.

وی ادامه داد: با توجه به بحران ها و تنش های اقتصادی در سال جاری، نیروی انتظامی در خصوص حفظ امنیت در این حوزه ها ماموریت هایی داشته است که نتایج قابل قبول و پیشگیرانه ای نیز داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف تجهیز لباس ماموران به دوربین بخاطر عدم تخصیص به موقع اعتبار

توقف تجهیز لباس ماموران به دوربین بخاطر عدم تخصیص به موقع اعتبار