مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 15:112018-12-12دانش

نخستین مرکز شتابدهی و نوآوری حوزه بلاکچین راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در راستای بند 2 سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، - تفاهم نامه همکاری برای راه اندازی و راهبری نخستین مرکز شتابدهی و نوآوری حوزه بلاکچین میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت راهکار سرزمین هوشمند به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در راستای بند 2 سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، تفاهم نامه راه اندازی و راهبری نخستین مرکز شتابدهی و نوآوری حوزه بلاکچین در کشور در معاونت علمی و فناوری با همکاری میان معاونت علمی به نمایندگی علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و شرکت راهکار سرزمین هوشمند به نمایندگی عذرا عروجی و سید محمد مدنی از پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به امضا رسید.

طبق این تفاهم نامه معاونت نسبت به حمایت در ارائه تسهیلات و حمایت های قانونی، فنی، معنوی از طراحی و راه اندازی موضوعات این تفاهم نامه اقدام می کند.

این معاونت همچنین نسبت به تأمین فضای کاری موردنیاز برای استقرار مرکز شتابدهی؛ معرفی شرکت راهکار سرزمین هوشمند به کلیه فعالان و مراکز قانونی مرتبط با موضوع تفاهم نامه برای استقرار در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مرکز شتابدهی و نوآوری حوزه بلاکچین راه اندازی می شود

نخستین مرکز شتابدهی و نوآوری حوزه بلاکچین راه اندازی می شود