مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 15:062018-12-12سياسي

دولت در اتخاذ تصمیمات کُند عمل کرد


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت روحانی قابل نقد است و در گرفتن تصمیمات تعلل می کند، گفت: دولت باید رفتار و منش خود را به شعارهای انتخاباتی نزدیک تر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، محمدعلی وکیلی ظهر امروز در همایش امتداد امید که در کانون ملائک شهرستان قرچک برگزار شد، اظهار داشت: همه قومیت های ایران در این شهرستان حضور دارند و جزو شهرستان هایی است که مهمان نوازی های مردم آن زبان زد عام و خاص است.

وی با بیان اینکه شهرستان قرچک نیروهای جوان و پرتلاشی دارد و این جوانان را می توان در کارهای  اجرایی به کار گرفت، افزود: با مشکلات دشت ورامین آشنا هستم که جزو شهرستان های محروم است اما باید خدمات به این منطقه بیشتر شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رییس جمهور باید با افتخار به دشت ورامین سفر کند چراکه مردم این شهرستان زیربنای انقلاب را بنا کردند، تصریح کرد: مردم با مشکلات مالی زیادی روبه رو هستند که دولت و مجلس باید نقش خود را راستای رفع مشکلات اقتصادی ایفا کنند.

وی با بیان اینکه دولت روحانی قابل نقد است و در گرفتن تصمیمات تعلل می کند، ادامه داد: دولت باید رفتار و منش خود را به شعارهای انتخاباتی نزدیک تر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در اتخاذ تصمیمات کُند عمل کرد

دولت در اتخاذ تصمیمات کُند عمل کرد