مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 15:052018-12-12ورزشي

یکسال است که دیگر بیکار نیستم!


فضای مجازی گاهی اوقات بستری برای ایجاد مزاحمت می شود؛ مزاحمت و انتقام گیری ای که معمولا هم کار را به پلیس فتا می کشاند و اکثر این مزاحمان هم خیلی زود دستگیر می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شهروند نوشت: در این میان سلبریتی ها و ستارگان از این گونه مزاحمت ها در امان نمی مانند.

پرونده های زیادی در پلیس فتا به ستارگان مشهور سینما و تلویزیون و فوتبال اختصاص داده شده است که همه آنها از مزاحمان مجازی شان شکایت دارند؛ مزاحمانی که دست به توهین، افترا و شایعه پراکنی در مورد این افراد مشهور می زنند و دردسرهایی بزرگ برای آنها ایجاد می کنند، دردسرهایی که گاه حل و جبران آن بهای زیادی خواهد داشت.

این روزها سلبریتی های زیادی با چنین مواردی دست وپنجه نرم می کنند و معمولا فضای مجازی برای شان دردسرهای زیادی درست کرده است.

حالا در تازه ترین خبر، این بار یکی دیگر از ستاره های سینما و تلویزیون از دردسرهای یک کاربر اینستاگرام خسته شده و تصمیم به شکایت گرفته است.

این بازیگر به خاطر توهین ها و شایعه پراکنی های ادمین یک پیج در اینستاگرام به پلیس آگاهی پایتخت رفت و این ماجرا را به یک پرونده قضایی تبدیل کرد.

پسر بیکاری که تنها برای فالوور جمع کردن پیج خود را تبدیل کرد به اخباری دروغ درباره ستاره های سینما و تلویزیون؛ برای همین یکی از این ستارگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکسال است که دیگر بیکار نیستم!

یکسال است که دیگر بیکار نیستم!