مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 15:002018-12-12اقتصادي

سرمایه گذاران زیادی علاقه مند همکاری با شهرداری تهران هستند


سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران در بازدید از باغ پرندگان گفت: با وجود مشکلات اقتصادی کشور، سرمایه گذاران زیادی علاقه مند همکاری با شهرداری تهران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی نیازی با بیان این مطلب و با اشاره به پتانسیل های کم نظیر منطقه 4 برای سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی گفت: خوشبختانه از ابتدای سال جاری، منطقه 4 در پروژه های مشارکتی خیلی فعال بوده و توانسته است پروژه های در دست اقدام را بر اساس تفویض اختیاراتی که صورت گرفته به نتیجه مطلوب برساند و در این مدت 8 ماهه پروژه های خوبی تعریف و اجرا شود.

وی با اشاره به شرایط خاص و منحصر به فرد منطقه 4 در مقایسه با سایر مناطق 22 گانه شهر تهران گفت: منطقه چهار تهران 10 درصد جمعیت و مساحت شهر تهران را به خود اختصاص داده است و دارای پتانسیل ها و ظرفیت های زیادی برای سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی است.

نیازی شرایط سرمایه گذاری در شهر تهران را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: علی رغم وجود مشکلات اقتصادی کشور، سرمایه گذاران زیادی علاقمند همکاری با شهرداری تهران هستند.

سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران افزود: جمعیت تهران از بسیاری از کشورهای همسایه بیشتر است و اگر جمعیت شهرهای اقماری را به کلانشهر تهران اضافه کنیم خواهیم دید که آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران زیادی علاقه مند همکاری با شهرداری تهران هستند

سرمایه گذاران زیادی علاقه مند همکاری با شهرداری تهران هستند