مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 14:552018-12-12حوادث

وصول چک های مقتول، قاتل را به دام انداخت


معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل قتل پیرمردی 88 ساله پس از گذشت بیش از دو سال و نیم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در تاریخ 25 اسفندماه سال 94 یک فقره فوت مشکوک در منطقه شهران، خیابان شهید طوقانی به کلانتری 142 کن اعلام شد که با حضور مأموران در محل و تأیید خبر اولیه، موضوع به اداره دهم ویژه قتل و قاضی کشیک ویژه قتل دادسرای ناحیه 27 تهران اعلام شد.

کارآگاهان اداره دهم و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور در بررسی صحنه کشف جسد، اطمینان پیدا کردند که متوفی بر اثر اصابت جسم سخت به قتل رسیده است.

لذا پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد تشکیل و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری قاتل در دستورکار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

دختر مقتول که به دلیل عدم پاسخگویی پدرش به تماس های تلفنی وی به محل سکونتش مراجعه و پس از ورود به منزل با جسد پدرش در آشپزخانه روبرو شده و موضوع را به پلیس گزارش کرده بود، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: قرار بود پدرم برای حضور در مراسم چهارشنبه پایانی سال در خانه ما باشد و به همین علت چندین نوبت با تلفن همراهش تماس گرفتم تا به دنبال او بروم اما بر خلاف انتظار، پدر پاسخگوی تماس های من و دیگر اعضای خانواده نبود تا اینکه من برای پیگیری موضوع به خانه پدرم رفتم و در آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصول چک های مقتول، قاتل را به دام انداخت

وصول چک های مقتول، قاتل را به دام انداخت