مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 14:412018-12-12اقتصادي

هفت خان ادارات؛ مانعی برای کارآفرینان


کارآفرین حوزه صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: متأسفانه تاکنون وقت خود را در ادارات از دست داده ام و تاکنون هیچ پیگیری اداری ام به نتیجه نرسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، احیا و ترویج صنایع دستی در خراسان جنوبی با توجه به شرایط اقلیمی و خشکسالی 22 ساله در این منطقه برگ برنده توسعه اقتصاد و اشتغالزایی استان محسوب می شود.

از جمله صنایع دستی مهم در خراسان جنوبی پارچه بافی سنتی بوده که با توجه به ظرفیت های زیادی که در استان وجود دارد می تواند عاملی مهم برای اشتغال زایی باشد.

خانم حوا دهقان از کارآفرینان موفق در حوزه صنایع دستی بوده که توانسته با ایجاد کارگاه های مختلف تحت عنوان مؤسسه توانمندسازی مهر و فعالیت به عنوان مدیرعامل این مؤسسه نقش بسزایی در اشتغال روستاهای حاشیه شهر بیرجند داشته باشد.

متن زیر حاصل گفت وگوی ما با این بانوی کارآفرین و شرح تجربیات و موانع پیش روی فعالیت وی در مسیر پیش رو می باشد: فارس: لطفا کارگاه های خود را معرفی و بفرمایید از چه زمانی آغاز به کار نموده اید؟ دهقان: کارگاه مؤسسه توانمندسازی مهر از مورخه 10 دی ماه سال گذشته همزمان با روز بازنشستگی ام کلید خورد و در ابتدای امر طرح مربوطه را نوشته و از 15 فروردین ماه امسال کار اجرایی آن آغاز گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت خان ادارات؛ مانعی برای کارآفرینان

هفت خان ادارات؛ مانعی برای کارآفرینان