مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 14:302018-12-12سياسي

تأکید هیات دولت بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت های بودجه سال 98 کل کشور


در جلسه روز چهارشنبه هیات وزیران که به ریاست رییس جمهور برگزار شد، ضمن قرائت رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره بودجه سال 98 کل کشور و تأکید ایشان بر ضرورت های این امر، - اعضا به بحث و تبادل نظر در این باره پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای جلسه سازمان برنامه و بودجه کشور توضیحاتی را درباره تمایزاتی که در بودجه سال 98 متناسب با شرایط ویژه اخیر ایجاد شده است، به هیأت وزیران ارائه کرد و ادامه مباحث برای انطباق هرچه بیشتر بودجه کل کشور با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، به جلسه بعدی هیأت دولت موکول شد.

هیأت وزیران به استانداران منتخب استان های البرز، تهران و سمنان رأی اعتماد داد بر این اساس عزیزالله شهبازی، انوشیروان محسنی بندپی و علیرضا آشناگر به ترتیب به عنوان استانداران استان های البرز، تهران و سمنان، از هیأت وزیران رأی اعتماد گرفتند.

امضای موافقتنامه همکاری فنی بین ایران و ژاپن هیأت وزیران در ادامه، به وزارت امور خارجه اجازه داد نسبت به مذاکره، پاراف و امضای موقت موافقتنامه همکاری فنی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت ژاپن اقدام نماید.

آیین نامه اجرایی قانون بیمه عمر و حوادث پرسنل نیروهای مسلح، وزارت دفاع و سازمان های تابعه و وابسته اصلاح شد هیأت وزیران در راستای ایجاد پشتوانه ای مطلوب برای ارتقای سطح رفاه و آسایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید هیات دولت بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت های بودجه سال 98 کل کشور

تأکید هیات دولت بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت های بودجه سال 98 کل کشور