مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 14:262018-12-12حوادث

تأخیر دو ساعته پرواز تفلیس به تهران برای بازگرداندن ایرانیان طردشده


روند دیپورت و ممانعت از ورود تعدادی از شهروندان ایرانی به گرجستان هنوز هم ادامه دارد و دیشب، پرواز هواپیمایی تابان برای بازگرداندن 9 مسافر طرد شده ایرانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در ادامه روند دیپورت شهروندان ایرانی از مبادی ورودی گرجستان، دیشب (سه شنبه) 20 آذر ماه (11 دسامبر 2018) پرواز هواپیمایی تابان از مقصد تفلیس به تهران در مسیر بازگشت و به رغم سوار کردن مسافران دو ساعت روی زمین ماند تا 9 تبعه ایرانی را که از ورود آنها به تفلیس ممانعت به عمل آمده بود، بازگرداند.

یکی از مسافران این پرواز به خبرنگار فارس گفت: مسافرانی که در داخل هواپیما نشسته بودند نسبت به این روند اعتراض کرده و حتی قصد خروج از هواپیما را داشتند، ولی پلیس مانع این کار شد و در نهایت هواپیمای مزبور بعد از دو ساعت به مقصد تهران پرواز کرد.

از سوی دیگر دیشب، دو نفر از مسافران پرواز قشم ایر به مقصد تفلیس نیز طرد (ریجکت) شده و از ورود آنها به داخل گرجستان ممانعت به عمل آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، روند دیپورت شهروندان ایرانی در طی یک ماه اخیر شدت گرفته و از ورود بسیاری از شهروندان ایرانی که اقامت موقت در تفلیس داشته و اقدام به خرید ملک و ثبت شرکت و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأخیر دو ساعته پرواز تفلیس به تهران برای بازگرداندن ایرانیان طردشده

تأخیر دو ساعته پرواز تفلیس به تهران برای بازگرداندن ایرانیان طردشده