مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 14:252018-12-12حوادث

کشف محموله 850 کیلویی موادمخدر در تانکر حمل قیر


جانشین فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر با بیش از 850 کیلوگرم انواع مواد مخدر در جنوب تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حمید هداوند دراین باره گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در انجام رصد و اقدامات اطلاعاتی خود از فعالیت یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر باخبر شده و اقدامات نامحسوس خود برای کنترل این فرد را در دستورکار قرار دادند.

وی با بیان اینکه در جریان تحقیقات نامحسوس مشخص شد که متهم با همدستی چند نفر دیگر قصد دارد مقادیری مواد مخدر را از یکی از استان های جنوبی به تهران منتقل کند، گفت: در بررسی های تکمیلی پلیس مشخص شد که متهم به وسیله یک دستگاه کامیون حامل تانکر در پوشش حمل قیر، اقدام به جاسازی مواد مخدر کرده و به سمت تهران در حرکت است که با هماهنگی های انجام شده مسیر تردد خودرو تحت کنترل درآمد و سرانجام این فرد پس از 48 ساعت مراقبت ویژه به همراه خودرویش در تقاطع بزرگراه آزادگان و تندگویان شناسایی و متوقف شد.

هداوند با بیان اینکه متهم دستگیر و خودرو برای بازرسی به پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، منتقل شد، اظهار کرد: در بازرسی های انجام شده از بخش های مختلف کامیون 695 کیلوگرم تریاک و 156 کیلو و 740 گرم حشیش که در محموله قیر جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله 850 کیلویی موادمخدر در تانکر حمل قیر

کشف محموله 850 کیلویی موادمخدر در تانکر حمل قیر