مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 14:252018-12-12سياسي

تدابیر دولت برای گرانی ها/استاندار تهران مشخص شد و...


اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه، بیست و یکم آذر) هیات دولت در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

- اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه، بیست و یکم آذر) هیات دولت در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس جمهور در جلسه امروز هیات وزیران با اشاره به اینکه اکنون در مقطع تحریم هستیم و در مقطع تحریم به طور طبیعی مردم با مشکلاتی مواجه هستند، افزود: یک نوع جنگ اقتصادی و روانی است و نمی توانیم بگوییم شرایط عادی است .

در این شرایط سخت همه باید با وحدت همدیگر را یاری کنیم.

یکی از مسایل بسیار مهم این است که مردم برای دسترسی به کالاهای اساسی با دشواری مواجه نباشند و قیمت ها در بازار متعادل باشد تا به مردم اجحاف نشود.

همچنین مشروح گفت وگوهای عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور، منصور غلامی وزیر علوم ،تحقیقات و فن آوری و محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی با خبرنگاران را می توانید در لینک های زیر دنبال کنید.

استانداران جدید، همسو با دولت هستند عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور استانداران انتخاب شده را افرادی همسو با دولت توصیف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر دولت برای گرانی ها/استاندار تهران مشخص شد و...

تدابیر دولت برای گرانی ها/استاندار تهران مشخص شد و...