مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 13:162018-12-12حوادث

7 مصدوم در واژگونی مینی بوس در اتوبان فرودگاه


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: واژگونی مینی بوس بامداد امروز در اتوبان فرودگاه 7 مصدوم بر جای گذاشت.

- غفور راستین امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان از واژگونی یک دستگاه مینی بوس در اتوبان فرودگاه، بعد از پمپ بنزین حصه خبر داد و اظهار کرد: این حادثه در ساعت 06:15 دقیقه امروز اتفاق افتاد و پس از تماس با اورژانس 4 دستگاه آمبولانس 115 و یک کد هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان در ادامه افزود: این حادثه 7 مصدوم که همگی مرد بودند،برجای گذاشت، 4 مصدوم به بیمارستان کاشانی، 2 نفر به بیمارستان امین و یک نفر هم به بیمارستان فارابی منتقل شدند.

وی از حادثه دیگری در روز یکشنبه مصادف با 18 آذر ماه سخن گفت و اعلام کرد: در ساعت 12:44 دقیقه روز یکشنبه خودروی سواری پژو 405 با خودروی سواری سمند در اتوبان آزادگان شاهین شهر، مقابل پمپ بنزین تاج، تصادف کردند.

راستین ادامه داد: 3 دستگاه آمبولانس 115 به محل حادثه اعزام و 7 مصدوم حادثه که 3 آقا و 4 خانم بودند را به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل کردند.

3 مصدوم در تصادف زنجیره ای  رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان از حادثه دیگری در روز جمعه 16 آذر ماه خبر داد و عنوان کرد: در ساعت 20:34 دقیقه روز جمعه، دو خودر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 مصدوم در واژگونی مینی بوس در اتوبان فرودگاه

7 مصدوم در واژگونی مینی بوس در اتوبان فرودگاه