مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 13:152018-12-12حوادث

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی خیابان امامت مشهد


سارقان مسلح طلافروشی خیابان امامت مشهد در کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس خراسان رضوی، فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به دستگیری 3 سارق طلافروشی، گفت: این متهمان با سرعت عمل پلیس شناسایی و در 3 عملیات غافلگیرانه و ضربتی در شهرستان های نیشابور، مشهد و دامغان دستگیر شدند.

سردار محمدکاظم تقوی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت نافرجام مسلحانه طلافروشی در خیابان امامت مشهد در تاریخ 97/09/18 و متواری شدن سارقان، شناسایی و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پلیس راه آهن شهرستان نیشابور با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات به عمل آمده یکی از این سارقان مسلح را در راه آهن این شهرستان شناسایی و از محل تردد وی مطلع شدند.

تقوی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، متهم را در یک عملیات ضربتی در حالی که قصد فرار داشت دستگیر و در بازرسی از وسایل همراه وی یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه یک عدد پوکه، 3 هزار دینار و 2 عدد گوشی نیز کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به انجام 2 عملیات موفق دیگر توسط کاراگاهان پلیس آگاهی استان، گفـت: در این عملیات ها یگان های عملیاتی پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی موفق به دستگیری یک نفر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی خیابان امامت مشهد

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی خیابان امامت مشهد