مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 12:512018-12-12فناوري

ظرفیت شبکه IP کشور سه برابر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، صادق عباسی شاهکوه مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به توسعه هسته شبکه ملی اطلاعات اظهار کرد: - مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اعلام سه برابر شدن ظرفیت شبکه IP به عنوان هسته مرکزی شبکه ملی اطلاعات، از اجرای پروژه ای در کمتر از 10 ماه خبر داد که کاهش تاخیر، قطعی ودر دسترس نبودن های شبکه از نتایج آن به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، صادق عباسی شاهکوه مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به توسعه هسته شبکه ملی اطلاعات اظهار کرد: مطابق الزامات و سند تصویبی، شبکه ملی اطلاعات زیرساخت ارتباطی فضای مجازی کشور محسوب می شود تا همه شبکه ها از طریق هسته مرکزی بهم متصل باشند که شبکه ارتباطات زیرساخت است و از فیبرنوری، شبکه انتقال و شبکه IP تشکیل شده است.

وی توسعه اخیرشبکه ملی اطلاعات را مربوط به توسعه شبکه IP کشور دانست و افزود: در چند سال اخیر حدود 70 هزار کیلومتر فیبرنوری در کشور کشیده شده که روی آن شبکه انتقال قرار دارد و حالا شبکه IP اکنون به سه برابر قبل افزایش ظرفیت داشته است.

عباسی شاهکوه با بیان اینکه با توسعه شبکه IP تعداد نقاط مرکزی از 24 به 17 کاهش پیدا می کند، تصریح کرد: با این روش شبکه ملی اطلاعات از نظر کیفیت و پایداری در وضعیت بهتری قرار می گیرد و تاخیرها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت شبکه IP کشور سه برابر شد

ظرفیت شبکه IP کشور سه برابر شد