مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 12:352018-12-12سياسي

5 پژوهشگر برتر هنرهای تجسمی انتخاب می شوند


مدیر بخش همایش و فراخوان مقالات یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر خبر از تجلیل از 5 پژوهشگر برتر حوزه هنرهای تجسمی در این دوره از جشنواره هنرهای تجسمی فجر و معرفی آنها در موزه امام علی (ع) از طریق معرفی آثارشان داد.

- مدیر بخش همایش و فراخوان مقالات یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر خبر از تجلیل از 5 پژوهشگر برتر حوزه هنرهای تجسمی در این دوره از جشنواره هنرهای تجسمی فجر و معرفی آنها در موزه امام علی (ع) از طریق معرفی آثارشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد اطلاع رسانی یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، حسن موریزی نژاد مدیر بخش همایش و فراخوان مقالات این دوره از جشنواره درباره این بخش گفت: در این دوره به ابتکار مدیر هنری جشنواره بخش پژوهش به صورت جدی گنجانده شده است.

پژوهش رکن مهمی در حوزه هنر است و مکمل فعالیت های هنری است.

وی در ادامه درباره این موضوع که آیا در این سال ها حوزه پژوهش های هنری همپای رشد هنر در کشورمان رشد کرده اند یا نه، نیز بیان کرد: تا وقتی در این حوزه اطلاعات آماری نداشته باشیم نمی توان به صراحت گفت آیا پژوهش های هنری همپای رشد هنر در کشورمان رشد داشته و یا جلوتر و یا عقب تر از آن است اما در یک دید مقایسه ای با گذشته می توان بیان کرد که در دهه 80 و 90 از منظر افزایش کمی پژوهش ها و کیفیت آنها در حوزه هنر، قابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 پژوهشگر برتر هنرهای تجسمی انتخاب می شوند

5 پژوهشگر برتر هنرهای تجسمی انتخاب می شوند