مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 11:562018-12-12اجتماعي

35 گشت فوریت های اجتماعی در پایتخت حاضر می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نجم الدین محمدی در نشست خبری خود که در گرمخانه خاوران برگزار شد، با بیان اینکه اداره کل آسیب های اجتماعی در سال 1385، - مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از حضور 35 گشت شبانه روزی فوریت های اجتماعی در پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نجم الدین محمدی در نشست خبری خود که در گرمخانه خاوران برگزار شد، با بیان اینکه اداره کل آسیب های اجتماعی در سال 1385، پس از فوت چند کارتن خواب بر اثر سرمازدگی راه اندازی شد، گفت: در سال های اخیر چندین گرمخانه دائمی مانند گرمخانه های صباشهر، بهمن و خاوران تاسیس و دو سامانسرای اسلامشهر و لویزان راه اندازی شد.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه در سال 1388 با ادغام چندین ستاد و اداره کل، سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی آغاز به کار کرد، یادآور شد: به نظر می آید، در این 9 سال آنچه که مدنظر بود، تامین نشد و باید خدمات بهتری به آسیب دیدگان ارایه شود.

وی با بیان اینکه وظایف شهرداری تهران در حوزه آسیب های اجتماعی به طور مشخص در قانون قید شده است، عنوان کرد: براساس قانون مدیریت شهری موظف به ساماندهی ناهنجاری هایی است که در سطح شهر مشهود است؛ ضمن اینکه شهرداری وظیفه دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 گشت فوریت های اجتماعی در پایتخت حاضر می شوند

35 گشت فوریت های اجتماعی در پایتخت حاضر می شوند