مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 11:212018-12-12اجتماعي

والدین دانش آموزان: معلم سه شنبه ها کلاس نمی آید/مسؤولان: تعطیلی کلاس صحت ندارد


والدین دانش آموزان پایه پنجم مدرسه ابتدایی سایپا نایسر سنندج با اطلاع به خبرگزاری فارس نسبت به ترک تدریس معلم این مدرسه در یکی از روزهای هفته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از سنندج، اخیرا تعدادی از والدین مدرسه سایپا واقع در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج با اطلاع به خبرگزاری فارس اعلام کردند معلم پایه پنجم این مدرسه روزهای سه شنبه در کلاس درس حاضر نمی شوند و این مهم منجر به کاهش انگیزه فرزندانشان در تحصیل است.

این والدین اعلام کردند: هر روز باید مسافت زیادی را طی کنند و فرزندان خود را به مدرسه ببرند اما روزهای سه شنبه هر هفته دانش آموزان آنها بدون معلم هستند و تنها با ورزش سر آنها را گرم می کنند.

مادر یکی از دانش آموزان پایه پنجم مدرسه سایپا در نایسر سنندج اعلام کرد: مدارس ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج فاقد امکانات مناسب ورزشی و آموزشی هستند و در صورتیکه معلمان نتوانند انگیزه لازم را برای کسب علم و دانش فراهم کنند و آموزش های لازم را به دانش آموزان بدهند انگیزه تحصیل از آنها سلب می شود.

این مادر دانش آموز سنندجی می گوید: متاسفانه نایسر جزو مناطق محروم سنندج است و فاقد هرگونه امکانات فرهنگی، تفریحی و ورزشی است و باید آموزش و پرورش بتواند با تقویت مدارس این ناحیه حتی المقدور زمینه پویایی و فعالیت بیش از پیش دانش آموزان را فراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والدین دانش آموزان: معلم سه شنبه ها کلاس نمی آید/مسؤولان: تعطیلی کلاس صحت ندارد

والدین دانش آموزان: معلم سه شنبه ها کلاس نمی آید/مسؤولان: تعطیلی کلاس صحت ندارد