مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 11:162018-12-12سياسي

نمایندگان مجلس شورای اسلامی تکلیف برجام را مشخص کنند


سید امیر عطارحسینی، مسئول بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی کاشمر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در مشهد، گفت: از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی مطالبه داریم که تکلیف برجام را مشخص کنند، - مسئول بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی کاشمر گفت: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطالبه داریم که تکلیف برجام را مشخص کنند، سه سال از آغاز برجام گذشت و اتفاقی رخ نداده است.

سید امیر عطارحسینی، مسئول بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی کاشمر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در مشهد، گفت: از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی مطالبه داریم که تکلیف برجام را مشخص کنند، سه سال از آغاز برجام گذشت و اتفاقی رخ نداده است، قطعا نباید صنعت هسته ای خود را بیشتر از این متوقف کنیم.

عطار حسینی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد طرح شفافیت مالی و موضوعات مهمی مثل FATF و CFT توضیح دهند، تا چه زمانی قرار است از نسخه های بیگانگان استفاده شود در حالی که خود نخبه های بزرگ و متخصص انقلابی برای وضع قانون در این خصوص را داریم.

مسئول بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی کاشمر ادامه داد: از زحمات شورای نگهبان که سعی در جلوگیری از ایجاد خطرات ناشی از تصویب و اجرای برخی لوایح استعماری را دارد، بسیارتشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس شورای اسلامی تکلیف برجام را مشخص کنند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی تکلیف برجام را مشخص کنند