مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 11:002018-12-12بين الملل

دیدار فرمانده ارتش لبنان با سفرای انگلیس و آمریکا در بیروت


فرمانده ارتش لبنان در جریان دیدار با سفیران انگلیس و آمریکا در بیروت به بررسی وضعیت امنیت در مرزهای لبنان با سوریه پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از النشره، سفارت انگلیس در بیروت در بیانیه ای اعلام کرد: جوزف عون، فرمانده ارتش لبنان با کریس رامپلینگ، سفیر انگلیس در لبنان و الیزابت ریچارد، سفیر آمریکا در بیروت دیدار کرده و آن ها در جریان این دیدار به بررسی امنیت مرزهای لبنان با سوریه پرداختند.

در این بیانیه همچنین آمده است: نشست کمیته عالی نظارت بر برنامه های کمک برای حمایت از مرزهای زمینی فرصتی برای تبریک گفتن به ارتش لبنان در هفتاد و پنجمین سالگرد عید استقلال و تلاش های آن در راستای تامین امنیت کامل مرزهای لبنان با سوریه با فرا رسیدن سال 2019 میلادی بوده است.

سفیر انگلیس در لبنان پس از این نشست اعلام کرد: انگیس بیش از 69 میلیون پوند به پروژه امنیت مرزهای زمینی در سال های اخیر اختصاص داده و لبنانی ها کمک های زیادی از سوی آمریکا و حامیان مالی دیگر دریافت کرده اند.

وی در ادامه افزود: باعث افتخار ماست که تا مارس 2019 بیش از 11 هزار سرباز آموزش دیده خواهند شد.

کریس رامپلینگ همچنین تصریح کرد: ارتش لبنان در 10 سال اخیر پیشرفت خوبی کرده و قادر است با تهدیدات داخلی و خطراتی که مرزهایش را تهدید می کند، مقابله کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار فرمانده ارتش لبنان با سفرای انگلیس و آمریکا در بیروت

دیدار فرمانده ارتش لبنان با سفرای انگلیس و آمریکا در بیروت