مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 09:452018-12-12اقتصادي

کسب رتبه برتر گزینش توسط بانک مسکن


اداره دبیرخانه هیات مرکزی گزینش بانک ها در یک اطلاعیه رسمی اعلام کرد که بانک مسکن در میان بانک های کشور رتبه برتر را در بخش گزینش بانک ها کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، اداره دبیرخانه هیات مرکزی گزینش بانک ها در یک نامه 5 بندی خطاب به ابوالقاسم رحیمی انارکی، مدیر عامل بانک مسکن ، اعلام کرد که هسته گزینش این بانک، رتبه برتر را در سال 1396 در میان بانک های کشور کسب کرده است.

این نامه در ابتدا با استناد به بند 5 ماده 8 قانون گزینش کشور، وظیفه بازرسی، نظارت و ارزشیابی عملکرد هسته های گزینش را بر عهده هیات مرکزی گزینش عنوان کرده است.

بر این اساس، هیات مرکزی گزینش نیز در راستای انجام وظایف قانونی و آیین نامه اجرایی آن در سال جاری اقدام به انجام یک دوره بازرسی از هسته های گزینش تابعه، از جمله هسته گزینش بانک مسکن در مرداد ماه سال جاری کرده و خلاصه ای از نتایج حاصل شده را در 4 بند تشریح کرده است.

بر اساس بند یک این نامه بانک مرکزی، ارزیابی عملکرد سالانه هسته شامل ابعاد مختلف ارزیابی شکلی پرونده ها، نحوه انجام تحقیقات و مصاحبه ها، کیفیت صدور رای و ارزیابی نیروهای گزینش است که هسته گزینش بانک مسکن در بخش ارزیابی شکلی 96.

5 امتیاز، در بخش تحقیق، مصاحبه و صدور رای نیز 100 امتیاز مربوط را کسب کرده که در مجموع از 400 امتیاز قابل احراز، 397


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه برتر گزینش توسط بانک مسکن

کسب رتبه برتر گزینش توسط بانک مسکن