مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 09:452018-12-12سياسي

در اصلاحیه قانون بازنشستگان «مرجع تشخیص جایگزین نداشتن بازنشسته ها» اضافه شود


یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: در اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان به تعیین مرجع تشخیص جایگزین نداشتن بازنشسته ها و تعریف واژه غیرقابل جایگزین بودن باید توجه ویژه شود.

- در اصلاحیه قانون بازنشستگان مرجع تشخیص جایگزین نداشتن بازنشسته ها اضافه شود یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: در اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان به تعیین مرجع تشخیص جایگزین نداشتن بازنشسته ها و تعریف واژه غیرقابل جایگزین بودن باید توجه ویژه شود.

محمدحسین فرهنگی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به دستور مقام معظم رهبری برای اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان، تعیین مرجعی برای تشخیص جایگزین نداشتن فرد بازنشسته در یک دستگاه را ضروری دانست.

وی ادامه داد: در اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان حتما باید مرجعی تعیین شود تا تشخیص دهد فرد بازنشسته در فلان دستگاه نیاز به جایگزین دارد یا خیر.

اگر در طرح اصلاحی به این مسئله توجه نشود از کارایی قانون منع بکارگیری بازنشستگان کاسته می شود و مراجعات افراد با ادله و استدلال به دفتر مقام معظم رهبری ادامه می یابد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: در اصلاحیه قانون منع بکارگیری بازنشستگان نیاز است در قالب اصلاح ماده یا افزودن تبصره به این ابهامات پاسخ داده شود و موضوع فیصله پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اصلاحیه قانون بازنشستگان «مرجع تشخیص جایگزین نداشتن بازنشسته ها» اضافه شود

در اصلاحیه قانون بازنشستگان «مرجع تشخیص جایگزین نداشتن بازنشسته ها» اضافه شود