مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 09:172018-12-12بين الملل

آنکارا: رییس سازمان اطلاعات گزارشی درباره خاشقجی به کنگره آمریکا نداده است


سخنگوی حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه اعلام کرد: رییس سازمان اطلاعات و امنیت این کشور هیچ گونه گزارش رسمی درباره جمال خاشقجی به کنگره آمریکا نداده است.

- سخنگوی حزب حاکم "عدالت و توسعه" ترکیه اعلام کرد: رییس سازمان اطلاعات و امنیت این کشور هیچ گونه گزارش رسمی درباره جمال خاشقجی به کنگره آمریکا نداده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه الجزیره، عمر چلیک، سخنگوی حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه در کنفرانس مطبوعاتی گفت: هاکان فیدان، رییس سازمان اطلاعات و امنیت ترکیه در سفر خود به آمریکا با اعضای کنگره در چارچوب طرحی برای یک همایش امنیتی دیدار کرده است.

او همچنین با مسئولان دیگری از جمله جینا هاسپل، رییس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) دیدار کرد.

رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه همواره درجریان سفرهای مسئولان ارشد قرار می گیرد و این مسئولان بعد از بازگشت اردوغان را در جریان برخی جزییات سفرشان می گذارند.

هاکان هیچ گونه گزارش رسمی درباره پرونده قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد عربستان سعودی به کنگره آمریکا ارائه نکرده است.

وی افزود: برخی از مخالفان از اخبار منتشر شده در این خصوص برای متهم کردن فیدان به انتخاب کنگره آمریکا به جای پارلمان برای ارائه گزارشی درباره جمال خاشقجی سوء استفاده کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنکارا: رییس سازمان اطلاعات گزارشی درباره خاشقجی به کنگره آمریکا نداده است

آنکارا: رییس سازمان اطلاعات گزارشی درباره خاشقجی به کنگره آمریکا نداده است